29 maja 2025 r. zostanie uruchomiona usługa e-Doręczeń w Urzędzie Dozoru Technicznego (UDT).
Oznacza to, że wszystkie dokumenty inspekcyjne, takie jak protokoły z badań oraz decyzje administracyjne, wymagające potwierdzenia odbioru dla podmiotów, które nie posiadają zgody na doręczenia za pośrednictwem systemu teleinformatycznego eUDT będą wysyłane za pośrednictwem:
- publicznej usługi rejestrowanego doręczenia elektronicznego (PURDE) na adres do doręczeń elektronicznych wpisany do bazy adresów elektronicznych albo
- publicznej usługi hybrydowej (PUH).
Inspektor UDT nie będzie zostawiał u eksploatującego żadnych dokumentów po badaniu, z wyjątkiem protokołów i decyzji negatywnych z rygorem natychmiastowej wykonalności po badaniach okresowych i kontrolnych.
Odbiór osobisty dokumentów możliwy jest w siedzibie organu tj. w Warszawie przy ul. Szczęśliwickiej 34, po uprzednim zadeklarowaniu chęci osobistego odbioru dokumentów.